FAMILIA SHOP
Cos

Intrebari Frecvente

Intrebari frecvente

Va rugam sa examinati intrebarile si raspunsurile de mai jos inainte de a contacta serviciul nostru pentru clienti.


Informatii de livrare

Termenul de livrare pentru fiecare produs depinde de stocul curent. Transportabilitatea produselor depinde de dimensiune si caracteristicile lor unice.
Livrarea este gratuita pentru orice comanda cu o valoare de minim 250 de lei.


Exista posibilitatea de ridicare personala?

Pe langa livrarea la domiciliu de catre curier, puteti opta pentru ridicarea personala a comenzii din locker-ul Easybox, disponibil nonstop, cu conditia ca dimensiunile coletului sa nu depaseasca limitele acceptate de locker.


Cum pot plasa o comanda?

  • In magazinul nostru, puteti adauga produsul sau produsele selectate in cosul de cumparaturi virtual folosind butonul ADAUGA IN COS. Acest lucru nu inseamna ca ati finalizat comanda.
  • Pentru a plasa comanda, accesati pagina cosului.
  • Apasati butonul FINALIZEAZA COMANDA.
  • Completati campurile libere cu informatiile solicitate, alegeti o metoda de livrare si plata.
  • Este necesar sa acceptati termenii si conditiile generale si informatiile de gestionare a datelor inainte de finalizarea comenzii. Puteti face acest lucru folosind caseta de bifare corespunzatoare.
  • Trimiteti, apoi, comanda.
  • Dupa plasarea comenzii, va vom anunta prin e-mail automat. Exista posibilitatea ca mesajul sa ajunga in folderul de spam sau de promovare, in functie de setarile sistemului dvs. de e-mail, asa ca este recomandata verificarea si in acele foldere.

Urmatorul ghid ilustrativ prezinta procesul de plasare a comenzii:

Unde imi pot valorifica cuponul sau voucherul?

Daca beneficiati de un cupon sau voucher, acesta poate fi valorificat in pagina de finalizare a comenzii, introducand codul acestuia in campul corespuznator si apasand butonul TRIMITE.


Solicitarea unui retur

In cazul unei neplaceri create, puteti completa formularul de retur, pentru returnarea comenzii, disponibil la acest link