FAMILIA SHOP
Cos

Politica de retur

www.familiashop.ro  iți ofera posibilitatea returnarii produselor în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate
  • ziua în care Cumparatorul intra in posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Pentru returnarea produselor te rugam sa folosesti formularul de  RETUR PRODUSE

Conditii de returnare

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara semne de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul în care achiziția generează un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
  • In cazul in care achizitia a beneficiat de transport gratuit, returnarea contravalorii  produselor va suporta costurile de livrare TUR / RETUR.
  • Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura si nu mai pot fi revandute.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea în stadiul initial.

Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari tehnice a produsului returnat facuta de catre departamentul tehnic FamiliaShop.

Costul de transport al returului este suportat de client.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la receptia produselor, astfel:

  • pentru comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata
  • pentru comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar in contul mentionat de cumparator in solicitarea de retur  trimisa.

Produse care nu sunt acceptate la retur

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
  • Servicii care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia;
  • Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • Produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  • Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii

  • electrocasnice mici care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea);
  • electrocasnicele mari care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote);